Meniu

 

Magic Place Events Crangasi

Ultima actualizare: 25 februarie 2017 la ora 21:26

  • Magic-Place-Events-Crangasi-20
  • Magic-Place-Events-Crangasi-18
  • Magic-Place-Events-Crangasi-16
  • Magic-Place-Events-Crangasi-15
  • Magic-Place-Events-Crangasi-9
  • Magic-Place-Events-Crangasi-8
  • Magic-Place-Events-Crangasi-7
  • Magic-Place-Events-Crangasi-6
  • Magic-Place-Events-Crangasi-5
  • Magic-Place-Events-Crangasi-3
  • Magic-Place-Events-Crangasi-2

Magic Place Events este o locatie premium, situata in cartierul Crangasi si reprezinta alegerea ideala pentru organizarea de nunti, botezuri sau petreceri corporate

Va punem la dispozitie atat o echipa completa de profesionisti cat si un spatiu ultra-modern elegant si versatil menit sa acomodeze evenimente personalizate.

Facilitatile multiple ale complexului dau posibilitatea continuarii petrecerii in aer liber si organizarea unui barbeque, garden, pool party ca alternativa la traditionala „ciorba de potroace” – wedding after party.

Zonele exterioare – peluza cu gazon, elementele decorative luminoase si foisoarele pot fi amenajate pentru sesiuni foto, un dans al mirilor mai special sau pur si simplu in zone de lounge si socializare unde invitatii se pot relaxa in voie savurand un cocktail sau o tigara fina.

Prin serviciul „Signature Events by Magic Place” puteti crea meniul in functie de preferintele culinare si bugetul alocat. In plus aveti posibilitatea de a alcatui un pachet personalizat de bauturi.

Oferim consultanta in elaborarea unui concept personalizat al evenimentului, stabilirea decorului si a elementelor de entertainment.

Nimic nu va fi lasat la voia intamplarii, specialistii nostri fiind experti in verificarea elementelor de decor, alegerea aranjamentelor florale, a echipamentelor proprii, a scenei, echipamentelor de sunet si lumini, a echipei de suport si securitate, a serviciului de catering si servire, elementelor de semnalistica, parcare precum si curatenie.

Capacitate saloane:
– New York: 100 – 170 pax
– Paris: 200 – 350 pax
– Casablanca: 300 – 500 pax
– Imperial: 200 – 350 pax

Facilitati:
– Ceremonie religioasa in aer liber
– Apartament nuptial
– Hostess, Valet parking
– Photo corner personalizat
– Servicii complete de infrumusetare

Decoratiuni:
- Covor rosu intrare
- Aranjamente florale intrare (si stalpisori)
- Aranjamente florale pe mese
- Aranjamente florale prezidiu
- Aranjament prezidiu
- Aranjamente masa (sfesnice, lumanari, vaze, etc)
- Fete de masa si huse de scaun diverse culori
- Place carduri, meniuri, numere de mese
- Planning invitati
- Cufar pentru dar

Efecte speciale si pirotehnice
– Sistem de iluminare 5 culori (sala poate fi personalizata la alegere)
– Schela
– Scena
– Leduri
– Lasere
– Masina de fum greu
– Masina de baloane
– Vulcani de sol
– Artificii la cerere
– Proiectii lumini cu efecte speciale

Momente Speciale:
– Sculpturi de gheata
– Tortul miresei butaforie plus pictura manuala
– Show fler – barman profesionist
– Trabucuri
– Colt traditional romanesc
– Fructe exotice
– Fantana de ciocolata
– Candy Bar

Servicii Optionale:
– Trupe de muzica live
– Dj
– Foto-video
– Limuzina
– Masina de epoca

Alte locatii pentru evenimente

– Publicitate –

comenteaza pe facebook

Spune-ti parerea! Imparte din experienta ta si altora!

Descrie experienta ta cu aceasta locatie! Recenzia negativa este luata in considerare doar daca ne confirmi ca detii un contract semnat sau ai dovada platii. Te informam ca mesajul publicat de tine ajunge la proprietarul locatiei, oferindu-i acestuia DREPTUL LA REPLICA. Trebuie sa fii autentificat pentru a publica un review.

Recomanda unui prieten

Verificare de siguranta
captcha image

Trimite un email

Verificare de siguranta
captcha image

Revendica locatia

Ce este procesul de revendicare?

Verificare de siguranta
captcha image